Témata
Škola
Stáž konaná v rámci programu OP-PPR Švédsko
Stáž konaná v rámci programu OP-PPR Dánsko
Stáž konaná v rámci programu OP-PPR Portugalsko
Šablony II
Projekt Inkluze v ZŠ Bronzová
|
Provozní řád školní jídelny
Vydáno 8 Leden, 2007 - 13:22
23472 x přečteno Provozní řád školní jídelny ZŠ s rozšířenou výukou jazyků, Praha 13, Bronzová 2027 1. Stravování se řídí vyhláškou č. 107/2005 Sb. o školním stravování a zákonem č. 561/2004 Sb. o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání. Provozní řád je platný od 1.9.2005. 2. Školní jídelna zajišťuje stravování jen ve dnech školního vyučování. 3. Obědy se ve školní jídelně vydávají od 11.40 do 14.00 hodin. Strávníci jsou po zaplacení obědů automaticky přihlášeni na oběd č.1. Strávníci mají možnost vybrat si zpravidla ze 2 druhů pokrmů a oběd č.2 na následující varný den označit do 14. hodin u objednávkového snímače nebo nejpozději do 14. hodin předchozího varného dne prostřednictvím www.strava.cz 4. Strávníci přicházejí do školní jídelny ukázněně po třídách. V prostorách školní jídelny se strávníci chovají tak, aby nedošlo ke vzniku úrazu. V případě nevhodného nebo hrubého jednání může být strávník na základě § 31 zákona č. 561/2004 Sb. o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání ze stravování vyloučen, v opakovaných případech může být vyloučen i trvale. 5. Do školní jídelny nemají přístup ti, kteří se zde nestravují (výjimku tvoří pedagogičtí pracovníci doprovázející strávníky k výdejnímu místu). 6. Z důvodu zajištění bezpečnosti a ochrany žáků je ve školní jídelně pověřen dohledem pracovník vykonávající pedagogický dozor. Dojde-li ke znečištění podlahy např. vylitou polévkou, učiní nutná opatření, aby nedošlo k uklouznutí procházejících žáků. Nahlásí toto pracovnici provádějící úklid školní jídelny. 7. Dojde-li k úrazu, ohlásí žák úraz pracovníkovi konajícímu pedagogický dozor nebo vedoucí školní jídelny (v době její nepřítomnosti hospodářce školní jídelny). V případě nutnosti poskytne pracovník žákovi první pomoc, informuje rodiče, příp. zajistí odvoz k lékařskému ošetření. O úrazu provede zápis do knihy úrazů. 8. Každý strávník (u dětí zákonný zástupce) vyplní přihlášku ke stravování a obdrží kopii provozního řádu školní jídelny. Tím, že strávníci nebo jejich zákonní zástupci podepíší přihlášku ke stravování, souhlasí s podmínkami provozního řádu školní jídelny. Přihláška ke stravování platí po celou dobu školní docházky. 9. Jídlo je vydáváno pouze na základě zaplacené a přihlášené stravy po předložení funkčního kreditního čipu, který si je strávník povinen zakoupit a denně nosit. Prokazuje se přiložením kreditního čipu ke čtecímu zařízení, které signalizuje objednání oběda. Případnou ztrátu nebo znehodnocení kreditního čipu je nutné nahlásit v kanceláři školní jídelny a zakoupit si čip nový. Při zapomenutí kreditního čipu čeká strávník na konec výdeje a po ověření objednávky dostane oběd. Cena kreditního čipu je 130,-Kč 10. Příspěvek na stravování se platí předem. Strávníci, kteří nemají zaplaceno, nedostanou oběd. 11. Příspěvek na stravování se platí poštovní poukázkou - žák dostane údaje o platbě na následující měsíc nebo trvalým příkazem. 12. Zákonní zástupci žáků hradí příspěvek za školní stravování ve výši finančního normativu na potraviny ve znění vyhl. č. 107/2005 Sb. o školním stravování takto: od školního roku 2005/06 se rozdělují strávníci do tří skupin
Cena obědů je od 1. 1. 2022 stanovena takto: 13. Odhlásit oběd je možné z důvodu nepřítomnosti žáka nebo zaměstnance školy od 8.00 - 9:00 hod. osobně, mailem nebo telefonicky na číslo tel. 235514466. Řádně odhlášené obědy se odečítají z platby za příští měsíc. První den nepřítomnosti lze vydat oběd domů viz § 4 odst. 9) vyhlášky č. 107/2005 o školním stravování. Výdej do jídlonosičů je možný v těchto případech pouze od 11.20 do 11.35 a od 13.45 do 14.00 hod. Po dobu nemoci, nepřítomnosti žáka nebo zaměstnance školy ve škole nelze vydávat stravu domů. Je tedy nutné obědy odhlásit. V případě neodhlášení bude cena oběda doúčtována do výše skutečných nákladů vynaložených na přípravu oběda. 14. Neodhlášené a nevyzvednuté obědy propadají. 15. Při ukončení docházky do školy jsou zákonní zástupci povinni žáka ze školního stravování ihned odhlásit z důvodů příp. vyrovnání plateb za stravné a čipy. Čipy lze vrátit nejpozději do 2 měsíců po odchodu ze školy. 16. Pokud bude strávník ničit majetek školní jídelny, škola toto nahlásí rodičům a bude vyžadovat náhradu za zničený předmět nebo jeho opravu. 17. Závodní stravování pracovníků školy se řídí vnitřní směrnicí - řádem školní jídelny, ve kterém je upraveno stravování zaměstnanců školy. 18. Cizím strávníkům školní jídelna obědy neposkytuje. 19. Kontakt:
1. www.strava.cz 2.e-mailem: bronzovajidelna@seznam.cz
3. v nejnutnějším případě na tel. čísle 235 514 466 v čase od 8:00 do 9:00.
od 1.1.2022 bude zrušena možnost odhlášek na webu školy.
Jakub Jasenovský Alena Šoukalová Aktualizováno k 1. 1. 2022 Přílohy: č. 1 a č.2 - Postup při platbě a přihlašování stravného
|
Nástroje
Nejbližší události
Události
Poslední aktualizace
Dnes oblíbené
|